keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Eat, sleep, study

Näissä merkeissä viime päivät. Onneks huomiselle on luvassa kavereita, ruuanlaittoo, leffaa, hengailua ja kaikkee ihanaa. Myös viikonloppu näyttää aika rennolta, kuhan kahesta työpäivästä selvitään! Sitä siis odotellessa.

Treenailut on sujunut historiallisen huonosti johtuen mun polvikriisistä. Toisaalta, on ollut ehkä ihan hyvä keventää, ja oon keskittynyt enemmän keskivartalon ja käsien harjotteluun.

Perjantaista urheilulääkärin tuomiota odotellessa ilmoittauduin myös alkeisjoogaan! Oon ihan törkeen innoissani, toivottavasti tää orastava flunssa ei kaada mun haaveita.. Meen ihan omalla salilla pidettävälle alkeistunnille, mutta mistäs sitä tietää vaikka jooga-kärpänen puraisis!

Ajattelin myös perjantaina kokeilla pitkästä aikaa uintia! Kesällä ois tosiaan tarkotus vetästä eka mini-triathlon. Sitä silmällä pitäen on varmaan ihan hyvä alottaa panostus uintipuoleen, sillä mun tekniikkaosaaminen rajottuu aika pitkälti siihen mummo-sammakkoon jota uidaan jalat pohjassa...



Näillä sitä räpellettiin tuolla kinoksissa ekat kaksi päivää.








Lukemisten suhteen fiilikset on semi hyvät, motivaatio alkaa (FINALLY) nostaa hieman päätään. Kohta aletaan siis paukuttaa sitä tietoo päähän oikeen kunnolla, jeje! Onneks aikaa on kuitenki vielä suhteellisen hyvin, en oo ehkä ihan lost case vaikka välillä siltä tän kaiken kiireen keskellä tuntuukin.

Palailen tänne pian (toivottavasti) jooga-raportin kera! Pus!

-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti