lauantai 20. lokakuuta 2012

3daysoff

Hola ja buenos noches! 
Otsikosta voitte päätellä etten puhu sanaakaan espanjaa, mut mulla on nyt vaan joku vaihe menossa. Don't ask. 

Mulla on ollu tässä ihana kolmen päivän vapaa-putki, ja voi vitsit kun on tehny hyvää! Oon hoitanu kaikkia rästiin jääneitä kouluhommia, nautiskellut pitkistä yö-unista, rauhallisista aamiaisista ja chillaillu maailman parhaan kämppiksen kanssa! Aaai että.















Mulla oli aikaa jopa toteuttaa suursivous mun huoneessa joka on siis ollu tehtävälistalla tänne muutosta asti. Mä en oikeesti siivoo jos jotenkin vaan voin välttyy siltä, ja se näkyy. Jotenki käytän mielummin aikani ja energiani johonki muuhun, ja pystyn ihan hyvin elämään epäsiistissä ympäristössä. Mutta myönnettäköön et on tää siisti huonekin vaihteeks aika jees!

Käytiin keskiviikkona kattomassa sellanen leffa kun Looper. Oli ihan jees, vähän ehkä hc väsyneelle pääkopalle. Meni pariin kertaan toi aikamatkailu mun mielestä vähän överiks ja räkätin tyyliin yksin eturivissä, samalla ku mun seuralaiset teeskenteli ettei ne tunne mua. Perus.

Silmänruokaa leffassa kyllä onneks riitti : )


Eilen mentiinki sitten vähän juhlimaan kavereiden järkkäämiin pool partyihin. Paljasta pintaa, sauna, uima-allas, sukelluskurssi ja meininki tosi let's go! Pari Mr. Mallorcaa bongasin. Oli aika nostalgista lähtee kruisimaan M:n äitin autolla! Bassot täysillä amisteltiin ympäriinsä, tuli ihan teini-aikojen kotibileisiin ajelu mieleen!



Jahas jahas ja nyt sitte 3 tunnin yö-unilla vääntämään koulujuttuja, työhakemuksia ja ehkä jopa reenaileee! Pitää kehitellä jotain tekemistä illaks, avovaimoni a.k.a mun kämppis lähtee mökkeilee! :( Whatdoido!!!!

Aaa joo ja sori taas iPhone-photot, en oo jaksanu kantaa kameraa mukana. Tsemppaan, I promise!

//Had a great 3 days off school. Cleaned, slept, saw some hardcore sci-fi movies, drove around Tampere with M, and went to a pool party! Epic shit.

Oh and sorry for the lame-ass photos, the quality is once again just bs. Next photos shall be taken with my canon, promise!!!

-A


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti