tiistai 16. lokakuuta 2012

Me myself and I

Sain inspiraation kirjottaa tällasen minä-postauksen, jotenki vaan tuli sellanen tarve ilmasta itteeni jollain tapaa. Tai no oikeesti en vaan jaksa päntätä enää sekunttiikaan. Mutta koska tää blogi on uus, tää voi olla ihan aiheellinenki juttu hei! (huomaatteko kuinka hyvin valehtelen itelleni..........)


Heittelen nyt tähän vähän juttuja hateit-loveit tyyliin, lukekoon ken jaksaa.

1. Oon oikeesti laiska ihminen monen asian suhteen. Oikeesti. Asian voitte varmistaa esimerkiksi isältäni, joka on viimesen kolmen kuukauden ajan uhkaillu heittävänsä mun sen luona olevat tavarat jätesäkkiin ja kaatikselle jos en mee siivoomaan mun huonetta (tää ei oo ensimmäinen kerta kun tää tapahtuu). No eipä oo tehonnu. Jos kyseessä on sitten juttu joka oikeesti kiinnostaa mua niin tästä laiskuudesta ei oo tietookaan, voin olla ihan superahkera ja aktiivinen, jos mua kiinnostaa. Hyvin usein ei kiinnosta.

2. Inhoon tässä maailmassa eniten ihmisiä jotka stressaa turhasta, huomionhakuisia ihmisiä, luovuttajia, ruikuttajia (en oikeesti oo mikään ihmisvihaaja!!), rumia koiria, tekoihanmitävaan(kynnet, ripset, tissit, kaikki käy), hammaslääkäreitä (ironista kyllä, mun äiti on yks), huonosti sisustettuja kämppiä, kylmää, vesisadetta joka fucked uppaa koko naaman kun on just laittautunut, narsisteja, ÖTÖKÖITÄ(!), aku-ankan sanastoa (turkanen, kotvasen kuluttua.. kuka muka oikeesti puhuu noin?????) ja märkiä sukkia. Huolestuttavaa on, että voisin jatkaa tätä listaa vaikka kuinka pitkään.

3. Rakastan tässä maailmassa eniten ystävällisiä mummoja, mun perhettä, ihmisiä joiden nauru saa sut nauramaan, nauramista niin että vesi valuu silmistä, nauramista yleensä, söpöjä kuvia hamstereista, truly hauskoja ihmisiä, tummaa suklaata, treenaamista ja sen jälkeistä fiilistä, jäähallin tuoksua, paistuvien sämpylöiden tuoksua, sateista metsää syksyllä, kalastamista (vaikka oon käyny ehkä kerran elämässäni), kämppistä (ja samalla parasta ystävääni, toista aivopuoliskoani) ja kaikkia mun ystäviä, ja leikkausvideoiden kattelua netistä (herättää usein "mikävittusuavaivaa"-tyylisiä katseita jos teen tätä koulussa.) Okei no voisin mä jatkaa tätäkin listaa loputtomiin!

4. Oon alunperin kotosin pk-seudulta, mutta Tampere vei mun sydämen. Tää on vaan niiiin ihana mesta.

5. Kävin IB-lukion mistä johtuen mulla on paljon kavereita ulkomailla. Niiden takia kirjottelen useimmat jutut tännekin myös englanniks!

6. Rakastan sukulointia! Isot sukujuhlat on musta oikeesti aivan sairaan kivoja!!

7. Mä en kestä sitä jos jääkaapissa ei oo mitään. En vaan kestä. Mun jääkaappi ei oo koko maailmanhistorian aikana ollu kertaakaan tyhjä.

8. Käytän ihan liikaa aikaa mestojen kattelemiseen google mapsin street-viewi:llä. Eilen vierailin mm. New yorkissa ja Delhissä. Musta on vaan ihanaa nähä miltä maailman eri kolkiissa näyttää!

9. En pärjää ilman karkkia. Voin olla viikon syömättä, mutta esim. puolen vuoden karkkilakko tuottais sietämätöntä henkistä kärsimystä.

10. Oon nörtti. For real.




"Be yourself unless you can be batman. Always be batman."


Peace out!
-A






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti