torstai 1. marraskuuta 2012

Turhatorstai



Moikkelis vaan.



Suht tylsä päivä takana: kouluu, hirojaa ja liikaa kahvia. Aamulla heräsin kello 06:30 ehtiäkseni kaheksalta alkavalle luennolle. Yllispyllis olin 10 minuuttia myöhässä, mutta puolustuksekseni täytyy sanoa että mun aamukooma on lisääntyny ton pimeyden myötä eksponentiaalisesti. 


Aamubussissa virkeenä. Vein vikan istumapaikan pinkkeihin haalareihin pukeutuneen teinitytön nokan eestä. HÄHÄÄ.

Kattokaa tota taustaa! PILKKOPIMEETÄ KELLO 8! Hyi.

Luennolla silmät ristissä. Mikrobi..Mikro..Mikropizza..Pizza.. NAAAMM mähaluunpitsaa. Tää oli taas keskittymisen taso tänään, go meitsi! Luennon jälkeen menin vielä pänttäämään tiistain tenttiä varten. Lukemiset oli valitettavasti lopetettava jo kolmelta koska mulla oli hieroja.


En ollu tajunnukkaan kuinka jumissa mun niskat oli. Ku kävelin siitä hoitohuoneesta pois, tuntu ku veri oikeen kosahti päähän. Tältä siis tuntuu ku aivojen verenkierto pelittää, aaah! Tää voi ehkä kans vähän helpottaa mun jatkuvia päänsärkyjä, aika jepa! Täytynee käydä toistekin..

Hierojan jälkeen päädyin käyttämään taas aikaa superhyödyllisesti, ja nyt mun kännykässä on 250000 tosi omaperästä peilikuvaa musta. Millonkohan mä aikuistun?

Arvatkaapa mitä tän vikan kuvan jälkeen tapahtu? Noo tietty joku teinilauma paukahti tonne sisälle ja tuijotti aika häpeilemättömästi ku kävelin hyvin nopeesti pois paikalta..
Kuvien alkuperänen idea oli siis mainostaa tota ihanan lämpöstä ja maailman pehmeintä uutta neuletta! Hain sen eilen H&M:stä, ja alle kahella kybällä lähti! Paras ostos aikoihin.
Nyt sitte istunkin sohvalla, relailen ja kelailen huomista sekä viikonloppua. Jotain kivaa ohjelmaa haluisin kehitellä, mut kaipa menee taas molemmat päivät pääosin nenä kirjassa.. Can't wait! Onneks lukemisen lisäks aattelin tehä ainaki jotain superrrhyvää safkaa ja lenkkeillä paljon!

Jahas jahas sieltähän alkaa kohta mun uus lemppariohjelma Neljän illan tähdellinen (kutsuin ohjelmaa tällä nimellä vahingossa ja sehän tietenki sitte jäi voimaan) eli täytynee häippästä.

Palaillaan huomenna perjantaifiiliksiin, moikssss!

-A





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti